Anadolu Isuzu’dan Hırvatistan pazarına 12 adet Kendo/Interliner otobüs ihracatı
Türkiye’nin ticari araç markası
Anadolu Isuzu, Doğu Avrupa’nın önemli pazarlarından Hırvatistan’a 12 adet Kendo/Interliner
otobüsün teslimatını gerçekleştirdi.
Türkiye’nin ticari araç markası
Anadolu Isuzu, Doğu Avrupa’nın önemli pazarlarından Hırvatistan’a 12 adet Kendo/Interliner
otobüsün teslimatını gerçekleştirdi.
Anadolu Isuzu’nun 2021 yılı boyunca gösterdiği
yüksek performans, şirketin yıllık mali sonuçlarına da yansıdı. Pandemi
koşullarına rağmen yatırımlarını ve üretim faaliyetlerini kesintisiz sürdüren
Anadolu Isuzu, yurt içi ve yurt dışı pazarlardaki büyümesini sürdürdü. Anadolu
Isuzu, 2020 yılına göre geçen sene yurt içi satışlarını %92 oranında artırırken,
ihracat satışlarını ise %162 oranında yükseltti. Anadolu Isuzu’nun yıllık net
satışlarındaki artış ise önceki yıla göre %116 olarak gerçekleşti.
Ürettiği
yenilikçi modellerle dünyanın beğenisini toplayan Türkiye’nin ticari araç
markası Anadolu Isuzu, Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2021 verilerine göre midibüs
segmentinde 18. kez “İhracat Şampiyonu”
oldu. Aynı dönemde Türkiye’nin toplam midibüs ve otobüs ihracatı içindeki payını
%17,2’ye çıkaran şirket, ihracat geçmişindeki en yüksek seviyeye ulaştı.
Anadolu
Isuzu’nun sadece midibüs ihracatındaki payı ise %52’ye ulaştı.
Türkiye’nin
ticari araç markası Anadolu Isuzu, Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2021 verilerine
göre yurtiçi pazardaki güçlü konumunu daha da pekiştirdi. OSD’nin 2021 yılına
ilişkin verilerine göre Anadolu Isuzu, orta sınıf (6-16 ton) kamyon
segmentindeki şampiyonluğunu yüzde 40 pazar payı ile 2021 yılında da sürdürdü. Isuzu
orta sınıf kamyonlar, yüksek performanslı, çevreci motorlarının yanı sıra ticari
kullanımda kritik öneme sahip olan dayanıklılık, güç ve ekonomik işletme
maliyeti ve yüksek manevra kabiliyeti gibi önemli ölçütlerdeki avantajları ile
rekabette öne çıkıyor.
Türkiye’nin
ticari araç markası Anadolu Isuzu, Antalya’da faaliyet gösteren Zemzem Turizm’e
15 adet Isuzu NovoLux aracın teslimatını gerçekleştirdi. Isuzu NovoLux, sunduğu
konforu, ekonomik işletme ve bakım maliyetlerinin yanı sıra çevreci, yüksek
performanslı motoru ve manevra kabiliyetiyle turizm ve taşımacılık sektörünün
ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Türkiye’nin
ticari araç markası Anadolu Isuzu, ticari araçlar segmentinde sıfır emisyon
doğrultusunda faaliyet gösteren küresel Drive to Zero inisiyatifine üye oldu.
Anadolu Isuzu, üyeliğe kabul edilerek çevreci araçların üretimine olan
kararlılığını da vurguladı.
Türkiye’nin
ticari araç markası Anadolu Isuzu’nun, 2021 yılında Gürcistan’a
gerçekleştirdiği 204 midibüs ve 20 otobüs ihracatı ile bu ülkede kullanımda
olan Isuzu midibüs ve otobüs sayısı 500’e ulaştı. Anadolu Isuzu tarafından
üretilen Novociti Life midibüs ve Citibus otobüsler üstün performanslı,
dayanıklı ve çevreci motorları; ekonomik işletme maliyetleri ve yüksek manevra
kabiliyetleri ile modern kentlerin ihtiyaçlarına yanıt verirken rekabette öne
çıkıyor.
Türkiye’nin önde gelen ticari araç üreticisi
Anadolu Isuzu, Orta Doğu bölgesinin önemli pazarlarından İsrail’de faaliyet
gösteren dört ulaşım operatörüne toplam 48 adet midibüs ve otobüsün teslimatını
gerçekleştirdi. Araçların müşterilere teslimatı, ilk kez online bir teslimat
töreni ile gerçekleştirildi.
Anadolu
Isuzu, çevre dostu CNG teknolojisi ile segmentinin öncüsü olan Kendo/Interliner
CNG modeli ile Design Türkiye Endüstriyel Tasarım Ödülleri yarışmasında Ulaşım
Araçları kategorisinde İyi Tasarım Ödülünü kazandı. Anadolu Isuzu’ya ödülü
Design Week etkinliği kapsamında düzenlenen törenle verildi.
Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu elektrikli midibüsü NovoCITI VOLT’un ilk yurtdışı teslimatını gerçekleştirdi. Fransa’da toplu taşıma hizmetlerinde kullanılacak NovoCITI VOLT, elektrikli motoru ve etkileyici tasarımı ile kentlerin sıfır emisyon, düşük gürültü ve modernite gibi öncelikli taleplerine başarıyla yanıt veriyor.