Türkiye’nin
ticari araç markası Anadolu Isuzu 26-28 Mayıs 2022 tarihlerinde İstanbul’da
düzenlenen Busworld Türkiye 2022 fuarına katılarak tam elektrikli ve alternatif
yakıtlı çevreci modellerini tanıttı. Anadolu Isuzu’nun Busworld Türkiye fuarında
sergilediği tam elektrikli Novociti Volt ile CNG alternatif yakıt sistemine
sahip Kendo / Interliner CNG otobüslerinin yanı sıra Citiport 12 ve Grand Toro modelleri
birçok ülkeden katılan ziyaretçilerin büyük ilgisini çekti.
Bu yıl standında
modern dünya kentlerinin değişen pazar ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda
geliştirdiği tam elektrikli ve CNG yakıt sistemine sahip modellerini öne çıkartan
Anadolu Isuzu, Gebze Çayırova’daki modern tesislerinde ürettiği midibüs ve
otobüsleri 45 ülkeye ihraç ediyor.
Anadolu Isuzu
Genel Müdürü Tuğrul Arıkan Busworld Türkiye fuarı ile ilgili değerlendirmesinde
şunları söyledi: “Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu olarak dünya
otobüs üretim endüstrisini ve kurumsal müşterileri bir araya getiren önemli bir
sektörel platform olan Busworld 2022 fuarına büyük bir önem veriyoruz. Dünya
otobüs üretim endüstrisi ve müşterileri için önemli bir buluşma noktası olan
Busworld fuarının Türkiye’de yapılması sektörümüz için de önem taşıyor. Busworld
fuarında bu yıl modern kentlerin giderek daha fazla talep ettiği çevreci,
konforlu ve güvenli modellerimizle yer aldık. İlk ihracatını geçen yıl
Fransa’ya gerçekleştirdiğimiz tam elektrikli NovoCITI Volt ve “Yılın
Sürdürülebilir Otobüsü 2022” ödülünün sahibi olan Kendo / Interliner CNG
alternatif yakıtlı otobüslerimiz fuar katılımcılarının büyük ilgisiyle
karşılaştı ve beğeni topladı. Önümüzdeki dönemde hedefimizi midibüs ve otobüs
ihracat rakamlarımızı daha da artırmak ve dünyada büyüme hedefimiz
doğrultusunda mevcut yurt dışı pazarlardaki varlığımızı güçlendirirken yeni
pazarlara açılmak olarak belirledik. Bu doğrultuda çalışmalarımızı ve ülkemizin
ekonomisine, ihracatına ve nitelikli istihdamına olan katkılarımızı daha güçlü
bir şekilde sürdüreceğiz.”
Busworld 2022 fuarı, ilk kez düzenlendiği 1971
yılından bu yana otobüs üretim endüstrisinin en büyük B2B etkinliklerinden biri
olarak otobüs ve midibüs üreticileri ile bu sektörler ilgili parça, aksesuar,
ekipman ve hizmetleri sunan şirketleri buluşturan dünyanın en büyük fuarı
niteliğini taşıyor.