Yabancı basının yüksek katılımı ile gerçekleştirilen basın
toplantısında konuşan Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama direktörü Fatih Tamay, Anadolu Isuzu’nun
istikrarlı ve sürdürülebilir büyümesi için gerekli yeni “Global Vizyon” hakkında açıklamalarda bulundu. Global vizyon
ile ihracattaki ülke sayısının
artacağını sözlerine ekleyen Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama Direktörü Fatih Tamay konuşmasını şöyle tamamladı:
“Bu global vizyon elbetteki şirketin önceki ihracat başarıları ve
tecrübesi üzerine inşa edilecek. Ancak yeni vizyonumuz ile geçmişe kıyasla
biraz daha farklı bir yaklaşım içerisinde olacağız. Daha global bir vizyon olarak
tanımladığımız yaklaşım aslında markayı ve şirketi sınırlarının ötesine taşıyacak
azim ve kararlılığı ifade ediyor. Bu hedefi gerçekleştirebilmek için birbirini tamamlayan iki kavram etkili olacak: “Global
genişleme" ve "Adaptasyon”. Yani, bir yandan yeni global pazarlara açılırken,
diğer yandan bu yeni pazarlara en uygun çözümleri üretmeyi hedefleyeceğiz. Bu
çözümler yerel ortaklıklar ve işbirliklerini de içerecek. Sonuç olarak, Anadolu
Isuzu ortaya koyacağı yeni iş modelleri ile ticari araçlar sektöründe gerçek
anlamda global bir oyuncu olacak”.
Ticari araçlar sektöründe bir dünya markası olan Japon Isuzu
ortaklığı ile Avrupa ülkelerine yönelik araçları Türkiye’de üreten Anadolu
Isuzu, Japon kalite yönetim sistemleri, Avrupa kalite standartları ve Türk iş
gücü yetkinliğini aynı çatı altında birleştirmeyi başarmıştır. Bunun kaçınılmaz
sonucu ise global kalite standartlarda üretilen, özgün tasarımlı Isuzu
otobüsleridir. Hatırlanacağı gibi, bu otobüslerden biri olan Isuzu Citiport, 2015
yılında European Coach Week uluslararası büyük jürisi tarafından Avrupa’nın
“En Konforlu ve Ergonomik Otobüsü”
ödülüne layık görülmüştü.
Anadolu
Isuzu, fuar kapsamında servis ve turizm taşımacılığına yönelik üç Isuzu
modelini sergilendi. Isuzu’nun amiral gemisi ve kendi yarattığı küçük lüks
otobüs segmentinin vaz geçilmez ismi Turquoise,
servis sektörünü konfor ile tanıştıran Novo
ve lüks turizm yolcu taşımacılığını 12
metrelik otobüslerin tekelinden kurtaran 9,5 metrelik Visigo fuar boyunca ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Anadolu Isuzu, kentiçi toplu ulaşım segmentinde ise üç modeline yer
verdi. 7.5 metrelik Novociti, 9.5 metrelik Citibus ve 12 metrelik “ödüllü” Citiport da IAA Ticari Araçlar Fuarında
sergilendi.